abstinens på den högre nivån

ganska sent påkommet, men jag hookade senaste numret av Nordic Surfers Mag igår och kan säga att jag är fast i läsandets fantastiska värld. just nu vill jag bara dra från min datorstol, packa bilen och ge mig iväg för att leta vågor (inte för att detta hör till ovanligheterna, men dock).
i tidningen läste jag även om Peter Forslin, som jag gick hos när jag fick för mig att börja surfa. helt sanslöst fräsiga bilder på både vindsurf och vågsurf. kan ju säga att min abstinens steg till gubbhögt x2.

ett av alla ställen som finns i min drömavdelning i hjärnan är Peniche i Portugal. det roligaste är att en del säger att där inte finns vågor så det räcker eller att det inte är fint surf där nere, bevisen ligger framme, Rip Curl Pro Search hölls där nere i oktober förra året och vann gjorde Mick Fanning.

bjukkar på ett klipp med honom, kool kille !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0